top of page

Agac Yakma ve Afis Programları

Bir önceki yazımızda küçük boyutlu resimleri kaliteden en az şekilde kayıpla büyültmekle ilgili yazımızdan http://esalettinozturk.wix.com/agacyakma#!Resmi-Bilgisayarda-Büyültmek/cxq3/55c9bdd50cf2b432d2483372 sonra ;

Küçük bir resmi büyülttük. Büyük ve kaliteli bir resim haline getirdik. Bunu farz-ı misal 80 x 60 cm boyutunda çıktısını almak istiyoruz. Ne yapacağız ?

2 yol var !

  • Yol resmi bir USB ye kopyalayıp kırtasiyeye gitmek. Fakat çoğu kırtasiye en büyük A3 boyutunda çıktı alabiliyor. Çok nadir kırtasiyede büyük çıktı alabileceğimiz makinalar var. Bu tip bir kırtasiyeye gidip resmin çıktısını alabiliriz. Veya ozalit vs. çıktı alan reklam ve tabela şirketlerinden alabiliriz.

  • Yol ise evimizde PC ve yazıcımız var ise bir afiş proğramları vasıtası ile A4 kağıtlarına istediğimiz büyüklükte çıktıları dökmemiz mümkündür.

Peki bu proğramlar hangileridir?

Afiş proğramları bir resmi belirlenen ebatlarda büyültüp resmi poster/afiş yapmamızı sağlayan proğramlardır. Bu proğramlar piyasada ücreti mukabildir. Aynı işi gören ücretsiz bir afiş proğramı var; POSTERAZOR 1.5.2 Kullanımı kolay, az yer tutan, bilgisayarı kasmayan ve içinde virüs ve trojan barındırmayan. 5 adımda bize resmimizi istediğimiz boyutta parça parça A4 kağıdına çıktı almamızı sağlıyor. Bir yakmacının bana göre elinin altında olması gereken bir proğramcık. Proğramın tanıtım videosu ;

Proğramın indirilebileceği adres ;

Proğramın ekran görüntüsü;

Bunun yanında benim kullandığım bir başka afiş proğramı ise Poster-Printery …. Bu proğram ücretli bir proğram. Fakat ben demo versiyonunu kullanıyorum. Çıktılarında her sayfada resmin üstüne (DEMO VERSİYON) yazmakta. Gene de işimi görüyor. Resmi rahatça istediğim boyuta ayarlayıp çıktı alıp aktarabiliyorum…

Proğramın indirilebileceği adres ;

Proğramın ekran görüntüsü;

Son Gönderiler
Beni Takip Edin
  • Facebook Classic
bottom of page