top of page

Leopar Calısması


Elimde bulunan 80 x 70 boyutundaki kavak kontrayı zımparaladım..... Ne yakacağımı karar vermemiştim. Takip eden gün içinde Face hesabımda güzel bir yakın plan leopar resmine rastladım...

Hemen pc'ye indirdim.... Tamam dedim bunu yakmalıyım.....80 x 70 lik birağaca beğendiğim bu resmi yakmak bir hayli zamanımı alacağını düşündüm... Bu büyüklükte yakayım mı ? yakmayayım mı ? diye bir hayli düşündükten sonra yakmaya karar verdim...

Resim 80 x 68 cm olarak büyütüldü. Ve çıktısını aldım. Ağaca leke bırakmaması için yine zoru seçtim karbon kağıdı yerine kursun kalem kömürü kullanarak çıktının arkasını kople karaladıktan sonra çıktı yapılacak hale getirdim.

Birgün sonra resmin aktarımına başladım.

Takip eden günlerde peyder pey yakmaya başladım;

Resimlerde de görüldüğü gibi alt taraftan 2 cm lik bir boş alan kaldı. O çerçeveleme esnasında kesilecek....

Yakın plan bir çalışma olduğu için bir hali zamanımı aldı....

Yaklaşık 1 aylık çalışma zarfında iş vernikleme haricinde tamama erdi.... Çok şükür....


Son Gönderiler
Beni Takip Edin
  • Facebook Classic
bottom of page